6 věcí, které musí mít váš E-shop / část 1

Obchodníci a designéři se snaží vytvořit pro své publikum ideální místo pro nakupování. Bohužel při hledání ideálního řešení mají tendenci to přehánět. Při práci na jakémkoli e-shopu byste si měli uvědomit, že lidé chtějí, aby jejich online nakupování bylo rychlé, snadné a bezpečné.

Abyste toho docílili, měla by být vaše úvodní stránka poutavá, vaše vyhledávání přesné, vizuální vzhled kvalitní, platební systém spolehlivý a design UX intuitivní.


1. Úvodní stránka

Majitelé kamenných obchodů věnují výloze velkou pozornost. Upravují vchody tak, aby se lidi, kteří chodí kolem, přišli podívat dovnitř. Úvodní stránka webu by měla mít stejný účinek.

Hlavní stránka je první dojem, začátek cesty zákazníka, proto by měla být povzbudivá. Neočekávejte, že návštěvníci webu budou vědět, čím se vaše společnost zabývá. To jaké produkty a služby dodáváte a čím se zabýváte by jim měla sdělit úvodní stránka. 

Protože úvodní stránka je často výchozím bodem zákazníka, ujistěte se, že je jasná a přehledná. Lidé by měli mít z ní přístup do všech důležitých sekcí vašeho e-shopu.

Nenechávejte si to nejlepší na později.
Umístěte na úvodní stránku své nejlepší nabídky. Pokud nabízíte dopravu zdarma nebo bezplatnou zkušební verzi, informujte o tom zákazníky od samého začátku. Motivujte uživatele a přimějte je prozkoumat více vašich produktů a služeb.

Reference Berndorf


2. VZHLED

Říká se, že obrázek má hodnotu tisíce slov. Pokud jde o online obchody a e-obchodování, platí to dvojnásob. 

V kamenných obchodech si lidé mohou zboží prohlížet a dotýkat se ho, případně si produkty vyzkoušet, což je při online nakupování nemožné. Vlastník e-shopu by měl prezentovat produkty co nejrealističtěji. Proto klademe důraz na:

Vysoce kvalitní fotografie
Umožněte svým zákazníkům lépe rozumět vašim produktům. Uveďte několik fotografií z různých úhlů. Zvýrazněte všechny důležité nebo jedinečné detaily a nezapomeňte zahrnout fotografie vašich produktů pořízené v reálném prostředí.

Video
Tento typ obsahu umožňuje zákazníkovi dozvědět se další podrobnosti o produktech.

Obsah vytvořený uživatelem
77 procent spotřebitelů raději vidí fotografie pořízené zákazníky než fotografie pořízené profesionálními fotografy. Povzbuďte své klienty, aby sdíleli své zkušenosti s vašimi produkty nebo službami na sociálních médiích. Sledujte zmínky o vaší značce a sdílejte tento obsah na svém webu, abyste svým potenciálním klientům pomohli při výběru.

Reference Keory Young

 

3. Vyhledávání  

Správné vyhledávání stránek je pro podnikání na internetu neuvěřitelně důležité. Lidé, kteří používají vyhledávací pole se s největší pravděpodobností stanou potenciálními zákazníkyprotože vyhledávají s určitým záměrem. Pokud vyhledávací pole nefunguje správně, návštěvníci nenajdou informace, které potřebují a web opustí.  

Příklady řešení, které vám pomohou zlepšit vyhledávání na webu:  

  • Upozorněte na vyhledávací pole.
  • Rozšiřte vyhledávací pole tak, aby vyhovovalo většině dotazů Umožněte návštěvníkům zobrazit výsledky a návrhy hledání (např. ve formátu seznamu)Poskytněte možnost filtrů (např. seřadit podle ceny, dostupnosti)Přidejte možnost Rychlý náhled” aby návštěvníci mohli vidět více informací bez opuštění stránky vyhledávání.
  • Umožněte lidem vyhledávat pomocí kódů produktů. 
  • Umožněte lidem kliknout na další obrázky položekaniž by opustili stránku vyhledávání.
  • Šetřete čas nakupujících pomocí funkce automatického doplňování vyhledávání.
  • Nabídněte seznam souvisejících položekkteré lidem pomohou objevit více vašich produktů nebo služeb Analyzujte chování uživatelů na webu a neustále zlepšujte uživatelské prostředí.  


Pokračování článku 6 věcí, které musí mít váš E-shop / část 2

Více informací naleznete na našich stránkách o tvorbě e-shopu


creative studio