Tento projekt pro nás nebyl jen o vytvoření nového vizuálního stylu, ale o vybudování celkového brandingu, který návštěvníkům kliniky přinese pocit důvěry a profesionality. Klíčovým prvkem naší práce byl branding kliniky. Při tvorbě webových stránek bylo našim cílem vytvořit digitální prostor, který bude nejen informativní, ale také esteticky příjemný a snadno použitelný. Uživatelé, kteří navštíví stránky, by měli jednodušše najít požadované informace o službách kliniky, možnostech léčby a vybavení ordinace. Proto jsme se zaměřili na jednoduchou navigaci a intuitivní uživatelské rozhraní. Responzivní design zajišťuje, že webové stránky vypadají skvěle na jakémkoliv zařízení, od počítače po mobilní telefon.
Oční klinika Dinajová
Dinajová – oční centrum
Rok výroby: 2024
Tvorba webových stránek
Tato tvorba webu na míru šla do světa v roce 2024. Webová prezentace pro 'Dinajová – oční centrum' vznikla jako obvykle s důrazem na vysoce kvalitní webové stránky, které poskytují rychlé načítání a zajistí fungování na nejvyšší možné úrovni. Zakládáme si také na jednoduché intuitivní navigaci a unikátním designu, který se postará o silný první dojem.
Celkově jsme pro klienta zpracovali
Mohlo by Vás zajímat